Generic selectors

Exact matches only

Search in title

Search in content

Post Type Selectors

product

Filter by Categories

Duurzaamheid

Goed doel

Iphone





Generic selectors

Exact matches only

Search in title

Search in content

Post Type Selectors

product

Filter by Categories

Duurzaamheid

Goed doel

Iphone

Veelgestelde Vragen (FAQ)

Voor snelle antwoorden check de veelgestelde vragen.
Niets gevonden? Neem contact met op.

Wat gebeurt er met mijn telefoon nadat ik deze heb verkocht?

Zodra wij uw telefoon hebben overgenomen wordt deze gereinigd en indien nodig gerepareerd. De telefoon wordt daarna opnieuw op de markt gebracht. Als het niet meer lukt om de telefoon te repareren dan zullen wij de onderdelen recyclen. Zo helpen wij samen mee aan een duurzame samenleving!

Wie betaald de verzendkosten?

Bij Verkoopmijntelefoon.nl betalen wij altijd de verzendkosten, zodat u geen extra kosten hoeft te maken.

Kan ik mijn telefoon ergens afleveren in plaats van opsturen?

U kunt uw telefoon persoonlijk bij ons afgeven in onze winkel op Vreeburg 6 in Rosmalen. Wij ontvangen u graag in onze winkel!

Hoelang duurt de verwerking van mijn telefoon?

Zodra wij uw pakket hebben ontvangen, wordt uw telefoon door een van onze experts gecontroleerd. Als alles overeenkomt met de gegevens die u heeft opgegeven in het online formulier, dan ontvangt u binnen 24 uur het afgesproken bedrag op uw rekening. Zo makkelijk gaat het bij Verkoopmijntelefoon.nl.

Wat als mijn telefoon anders wordt beoordeeld?

Het kan soms voorkomen dat wij uw telefoon anders dan u beoordelen. Dit kan bijvoorbeeld komen door onvoorziene defecten die uit de test komen. In dat geval ontvangt u van ons een nieuw prijsvoorstel. U kunt ervoor kiezen om akkoord te gaan met het nieuwe voorstel of om uw telefoon gratis retour te ontvangen.

Kan ik accessoires meesturen?

U kunt uw originele, ongebruikte oplaadkabel meesturen tegen een vergoeding. Zo krijgt u voor een oplaadkabel €4,-.

Hoe verstuur ik mijn telefoon?

Klik hier voor een handig stappenplan om uw telefoon veilig in te pakken voor verzending.

Wat als het pakket is kwijtgeraakt?

Bewaar uw verzendbewijs goed (of maak een foto ervan). Dit hebben wij nodig om te achterhalen waar het misgegaan is en om eventueel een claim in te dienen bij PostNL of DHL. Zo kunnen we ervoor zorgen dat het verlies wordt vergoed en u alsnog het afgesproken bedrag ontvangt.

Kan ik mijn verkoop annuleren?

Wilt u de verkoop van uw telefoon annuleren nadat u het verkoopformulier heeft ingevuld? Geen probleem! U kunt uw telefoon gewoon houden en niet naar ons verzenden. Hierdoor wordt de verkoop geannuleerd. Houd er rekening mee dat als wij uw telefoon al hebben ontvangen, gecontroleerd en het afgesproken bedrag hebben overgemaakt, de verkoop definitief is en niet meer geannuleerd kan worden.

Ik kan mijn telefoon niet vinden?

Als uw telefoon ontbreekt op de website, kopen wij dit model helaas niet in. Het kan soms voorkomen dat de nieuwste modellen nog niet zijn toegevoegd. Neem in dit geval contact met ons op.

Hoe weet ik welke telefoon ik heb?

Apple toestellen:

  • Ga naar ‘Instellingen’.
  • Klik op ‘Algemeen’ en vervolgens op ‘Info’.
  • Bij ‘Modelnaam’ staat welk model iPhone u heeft.

Samsung toestellen:

  • Ga naar ‘Instellingen’.
  • Scroll helemaal naar onder en klik op ‘Toestel info’.
  • Bij ‘Modelnaam’ staat welk model toestel u heeft.

Hoe verwijder ik alle data van mijn telefoon?

De volgende links helpen u er stap voor stap doorheen.

iPhone: Hier leest u hoe u uw data verwijderd van uw iPhone.

Samsung: Hier leest u hoe u uw data verwijderd van uw Samsung.

iPad: Hier leest u hoe u uw data verwijderd van uw iPad.