Veel gestelde vragen (FAQ)
Hieronder vind u de veel gestelde vragen en de antwoorden daarop. Heeft u een andere vraag ? Stuur dan een e-mail naar info@verkoopmijntelefoon.nl en u krijgt binnen 24 uur een reactie.
Zodra wij uw telefoon definitief van u hebben overgenomen wordt deze gereinigd en indien nodig gerepareerd. De telefoon wordt daarna opnieuw op de markt gebracht. Als het niet meer lukt om de telefoon te repareren dan zullen wij de onderdelen recyclen. Zo helpen wij samen mee aan een duurzame samenleving!
Zodra wij het pakket ontvangen hebben wordt uw telefoon gecontroleerd door een van onze experts. Als deze overeenkomen met de gegevens die u heeft opgegeven, dan ontvangt u binnen 24 uur het afgesproken bedrag op uw rekening.
Het kan soms voorkomen dat wij uw telefoon anders dan u beoordelen. Het kan het zijn dat er onvoorziene defecten uit de test komen. Als de uitkomst van onze test afwijkend is van u aanmelding, ontvang u een nieuw prijsvoorstel. U kunt ervoor kiezen om akkoord te gaan met het prijsvoorstel of de telefoon retour te ontvangen.
Na het aanmelden van uw telefoon ontvangt u van ons een verzendlabel waarmee u uw telefoon gratis en verzekerd naar ons op kan sturen. Verpak de telefoon goed in een doos, plak daarop het verzendlabel en breng het pakket naar een PostNL punt of DHL punt.
- Zoek mijn iPhone uitschakelen (Apple toestellen);
- Uw toegangscode verwijderen;
- Uw Apple ID of Google account uitloggen;
- Uw telefoon volledig wissen;
- Uw simkaart en/of geheugenkaart verwijderen.
U kunt uw originele, ongebruikte oplaadkabel en/of adapter (stekker) meesturen tegen een vergoeding. Zo krijgt u voor een oplaadkabel €4,- en voor een adapter €5,-.
Wanneer wij uw telefoon ontvangen wordt deze teruggezet naar de fabrieksinstellingen. Sim-kaarten en/of geheugenkaarten die bij ons binnenkomen, worden door ons vernietigd.
Ja, als u uw telefoon al heeft verzonden kunt u de verkoop op elk moment kosteloos annuleren. Hebben wij de telefoon gecontroleerd en het afgesproken bedrag overgemaakt dan is de verkoop definitief en is het niet meer mogelijk om te annuleren.
Als uw telefoon ontbreekt op de website kopen wij dit model helaas niet in. Het kan soms voorkomen dat de nieuwste modellen nog niet zijn toegevoegd, neem in dit geval contact met ons op.
Apple toestellen:
- Ga naar ‘Instellingen’.
- Klik op ‘Algemeen’ en vervolgens op ‘Info’.
- Bij ‘Modelnaam’ staat welk model iPhone u heeft.
- Ga naar ‘Instellingen’.
- Scroll helemaal naar onder en klik op ‘Toestel info’.
- Bij ‘Modelnaam’ staat welk model toestel u heeft.
U kunt maximaal vijf telefoons per twee maanden aan ons verkopen. Mocht u meer dan vijf telefoons willen verkopen, neem dan contact met ons op voor een passend prijsvoorstel.